در پوش پلاستیکی

خرید درپوش پلاستیکی

فهرست مطالب

از در پوش پلاستیکی برای انسداد سر لوله ها جهت جلوگیری از نفوذ رطوبت، گرد و غبار و ورود اجسامی که ممکن است باعث انسداد مجرای لوله بشود استفاده می‌گردد. همینطور در مواقعی که می خواهیم یک سر لوله رو مسدود کنیم از درپوش استفاده خواهیم کرد.کاربرد دیگر درپوش های پلاستیکی این است که از رزوه‌هایش سر لوله محافظت می گردد.

درپوش پلاستیکی روی لوله (رو خور)

شرکت پتروگرایش از درپوش های تولیدی خود بر سر لوله هایش استفاده می‌کند که از بهترین نوع پلاستیک بوده و خاصیت الاستیکی دارد.‌لوله ها بعد از تولید سه مرحله جابجایی دارند که امکان آسیب رساندن به رزوه های لوله ها را فراهم میکند.اول مرحله بارگیری لوله‌هاست، دوم مرحله حمل لوله‌ها تا مقصد و مرحله آخر تخلیه و انبار آنهاست. شرکت پتروگرایش از این درپوش های الاستیکی برای محافظت هر چه بیشتر رزوه های سر لوله در این مراحل استفاده می‌کند.‌ این در پوش ها علاوه بر محافظت از سر لوله‌ها باعث زیبایی لوله ها و بسته بندی آنها می شوند.لوله های PGCO برای لوله های تولیدی خود از در پوش های پلاستیکی در دو سر لوله ها استفاده می کنند. در پوش‌ها در دو نوع مادگی و نری وجود دارند. در پوش‌های نری داخل لوله ها فرو رفته ولی در پوش های مادگی روی رزوه ها قرار می گیرند. سایز درپوش  نیز طبق استاندارد های ISO METRIC و PG و اینچی تولید می‌گردند.

کلام پایانی

گروه صنعتی پتروگرایش با تولید لوله فولادی برق، بخش بزرگی از نیازهای داخلی کشور را تامین می‌کند. لوله‌های تولیدی پتروگرایش علاوه بر کیفیت مناسب و رزوه‌های عمیق، دارای درپوش الاستیکی جهت حفاظت از رزوه‌ها در هنگام حمل و نقل و جا به جایی هستند. شما برای خرید و دریافت مشاوره رایگان می‌توانید با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل فرمایید.

شبکه های اجتماعی

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آیا این مطلب مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

خانه