لوله گالوانیزه گرم سبک برق

لوله گالوانیزه گرم سبک

لوله گالوانیزه گرم سبک

سایز ضخامت (MM) وزن هر متر(KG) متراژ هر بسته(M) قیمت (ریال) محصول توضیحات
13.50 1.00 تماس بگیرید پوشش گالوانیزه 12 الی 18 میکرون
16.00 1.00 تماس بگیرید پوشش گالوانیزه 12 الی 18 میکرون
21.00 1.00 تماس بگیرید پوشش گالوانیزه 12 الی 18 میکرون
13.50 1.00 تماس بگیرید پوشش گالوانیزه 12 الی 18 میکرون
16.00 1.00 تماس بگیرید پوشش گالوانیزه 12 الی 18 میکرون
13.50 0.90 تماس بگیرید پوشش گالوانیزه 6 الی 8 میکرون
16.00 0.90 تماس بگیرید پوشش گالوانیزه 6 الی 8 میکرون

لوله گالوانیزه گرم سبک برق نوعی از لوله گالوانیزه برق است که سیم و کابل های برق را از داخل آن عبور می‌دهند. جنس این لوله ها از گالوانیزه بوده و برای افزایش مقاومت آنها در برابر رطوبت، زنگ زدگی و خوردگی، پوششی از فلز روی نیز بر روی آنها کشیده می‌شود. لوله فولادی گالوانیزه گرم بسیار سبک بوده و با توجه به قیمت مناسب آن، کاربرد زیادی در صنایع مختلف از جمله برق و ساختمان سازی دارد.

گالوانیزه گرم چیست؟

گالوانیزه گرم یک فرآیند شیمیایی صنعتی است که در آن فلزی که می‌خواهیم در برابر زنگ زدگی و خوردگی مقاوم شود، با یک لایه نازک از فلز روی پوشانده می‌شود. در این فرایند، لوله در یک وان از کلرید روی که دمای آن بین ۴۰۰ تا ۵۵۰ درجه سانتی ‌گراد است، قرار می‌گیرد. در این حین، روی از کلرید روی جدا شده و به صورت الکتریکی بر روی سطح گالوانیزه رسوب و به سطح آن متصل می‌شود. لوله گالوانیزه گرم سبک برق حدود 15 تا 18 میکرون است.

کاربرد لوله گالوانیزه گرم سبک برق

سیم ها و کابل های برق و شبکه، بسیار حساس و آسیب پذیر هستند و علاوه بر آن ممکن است که به افراد و محیط اطراف نیز آسیب وارد کنند. لوله فولادی سبک گرم برای همین منظور و جهت محافظت از کابل ها و سیم ها طراحی شده است. این لوله ها، سیم کشی و انتقال سیم های برق را ایمن می‌کنند. وزن پایین لوله های برق سبک گالوانیزه باعث شده که در منازل، ساختمان‌های مسکونی، اداری و تجاری و همینطور کارگاه‌ها و کارخانه ها استفاده زیادی داشته باشد. در فرآیند تولید لوله گالوانیزه گرم سبک برق، این لوله ها از ورق گالوانیزه که آلیاژ روی در زمان تولید ورق اضافه شده تولید می شوند. به وسیله این روش، لوله در مقابل رطوبت و خوردگی مقاوم‌تر می‌شود. لوله های سبک برای مکان هایی با رطوبت کم مناسب است، چرا که میزان پوشش روی آن کم است.

ویژگی های لوله گالوانیزه سبک برق شرکت پتروگرایش

  • مقاومت در برابر زنگ زدگی، خوردگی و رطوبت به دلیل جنس لوله (گالوانیزه) و همینطور پوشش فلز روی
  • پوشش گالوانیزه در حدود 15 الی 20 میکرون
  • نصب آسان به دلیل داشتن رزوه (شیارهای پیچی) با کیفیت و همینطور سبک بودن لوله ها
  • تولید در اندازه و ضخامت‌های مختلف
  • عدم ریزش گالوانیزه در فرآیند اجرای لوله کشی به دلیل کیفیت بالای تولید
  • پوشش گالوانیزه کاملا یکدست، بدون له شدگی در قسمت رزوه
  • فرآیند خرید آسان و ارسال سریع از درب کارخانه
  • لوله سبک گالوانیزه محصول انحصاری شرکت پتروگرایش بوده و نکته حائز اهمیت آن، این است که بعد از جوشکاری، قسمت جوش لوله مجددا توسط اسپری روی، کاملا پوشش داده می‌شود؛ که این امر علاوه بر افزایش زیبایی ظاهری، ماندگاری و مقاومت لوله را نیز بالا می‌برد.

نحوه مراقبت از لوله گالوانیزه گرم سبک برق

  1. جلوگیری از تماس با مواد شیمیایی: از تماس لوله گالوانیزه با مواد شیمیایی مانند اسیدها، قلیاها و یا سایر مواد شیمیایی جلوگیری کنید.
  2. نصب در محیط مناسب: لوله ها کاربردهای خاصی دارند و هر کدام برای محیط‌های مختلف مناسب هستند. مطمئن بشوید که لوله برای مکانی که نصب می‌کنید مناسب باشد. برای مثال، لوله گالوانیزه گرم سبک برق برای محیط خیلی مرطوب مناسب نیست و رطوبت زیاد، عمر مفید آن را کاهش می‌دهد.
  3. استفاده از روش‌های پوشش دهی فلزات: می‌توانید از روش‌های پوشش دهی مانند رنگ آمیزی، پوشش روغنی و یا پوشش های پلاستیکی استفاده کنید؛ تا پوشش گالوانیزه را در برابر خطرات زیست محیطی مانند خوردگی و زنگ زدگی محافظت کنید. البته رنگ مورد نظر باید مناسب این کار باشد.
  4. استفاده از اتصالات مناسب: برای نصب لوله فولادی گرم سبک باید از اتصالات مناسب استفاده کرد تا استحکام و عمر مفید آن بالا برود.
  5. بازرسی دوره‌ای: برای حفظ عمر مفید لوله گالوانیزه گرم برق، باید آن را به صورت دوره‌ای بازرسی کرده و در صورت نیاز، آن را تعمیر کنید.

با رعایت این نکات می‌توانید از لوله فولادی بهترین استفاده را کنید و عمر مفید آن را افزایش دهید.

کیفیت لوله های گالوانیزه سبک برق شرکت پتروگرایش چگونه است؟

محصولات این شرکت با استفاده از آخرین فناوری های روز دنیا ساخته شده و ضمانت بازگشت 7 روز کالا، این کیفیت را تضمین می‌کند. کیفیت بالای محصولات شرکت پتروگرایش، نتیجه فرآیند پیچیده تولید و نظارت و بازرسی در مراحل مختلف تولید توسط مهندسان خبره و متخصص ایرانی است

قیمت لوله فولادی گرم سبک

قیمت لوله گالوانیزه گرم سبک برق به عوامل مختلفی مانند قطر، ضخامت و طول آن بستگی دارد. قیمت لوله های برق شرکت پتروگرایش با توجه به اینکه خود شرکت، تولید کننده این محصولات است، پایین تر از قیمت بازار است؛ چرا که واسطه ای در بین فروشنده (تولید کننده) و خریدار نبوده و محصولات مستقیما از درب کارخانه ارسال می‌شود. لیست قیمت لوله های سبک گرم در همین صفحه آمده است؛ اما با توجه به نوسان قیمت بازار، برای کسب اطلاعات دقیق تر با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.

برای خرید لوله گالوانیزه سبک گرم چه نکاتی را رعایت کنم؟

برای خرید لوله گالوانیزه سبک گرم، به نکات زیر توجه کنید:

  1. اندازه، ضخامت و قطر لوله: اولین موردی را که در هنگام خرید لوله باید توجه کنید، اندازه و ضخامت و قطر لوله است. حجم کابل و سیمی که می‌خواهید با لوله منتقل کنید و همینطور میزان حساسیت آنها در انتخابتان تاثیر زیادی دارد. اینکه لوله را در صنعت ساختمان سازی استفاده می‌کنید یا در صنایع دیگری و همچنین بخش هایی که لوله از آنجا انتقال داده می‌شود نیز در انتخاب نوع لوله مهم است.
  2. جنس لوله: انواع از فولاد و روی برای ساخت ورق گالوانیزه و در نهایت برای ساخت لوله گرم سبک استفاده می‌شود.
  3. تولید کننده لوله: تولید کننده‌ لوله گالوانیزه گرم سبک برق باید یک شرکت معتبر و با تجربه بوده و تضمین کیفیت و ماندگاری محصول را داشته باشد.
  4. قیمت: احتمالا قیمت برای شما مهمترین فاکتور در خرید لوله گالوانیزه باشد. حتما قیمت را با کیفیت محصول مقایسه کنید، چرا که این دو ارتباط تنگاتنگی با همدیگر دارند.

خرید لوله گالوانیزه گرم سبک برق

خرید لوله فولادی سبک در سایت ما فرآیند بسیار آسانی دارد. برای خرید، با کارشناسان ما در بخش زیر تماس بگیرید. همکاران ما مشاوره های لازم را به شما داده و سفارشتان را ثبت می‌کنند؛ و با ارائه فاکتور رسمی محصول را برایتان ارسال می‌کنند.

لوله گالوانیزه گرم سبک برق

محصول انحصاری شرکت پتروگرایش 

پوشش گالوانیزه در حدود 15 الی 20 میکرون

نصب آسان به دلیل داشتن رزوه

عدم ریزش گالوانیزه

مقاومت بالا در برابر زنگ زدگی، خوردگی و رطوبت 

برای اطلاع از آخرین قیمت ها شماره موبایل خود را وارد کنید.

همراه با پتروگرایش